Acceso Sede Electronica

Usamos cookies co obxectivo de mellorar a experiencia das persoas que nos visitan. Entra na páxina de Política de privacidade para coñecer máis detalles.

O Cartafol Cidadán permitiralle acceder ao estado de tramitación dos seus expedientes nos que aparece como titular ou autorizado, á situación da súa débeda tributaria, solicitar e, se é o seu caso, recibir certificados relativos ao empadroamento, presentar solicitudes a través do rexistro telemático, consultar e revisar os seus datos fiscais e realizar pagamentos e outros trámites en liña desde o seu enderezo ou empresa.

 

             

 

 

Para todo iso, deixámoslles uns manuais de uso da mesma.

Manual de como facer un trámite a través da Sede Electrónica         

Manual de como facer un rexistro electrónico-SOLICITUDE XERAL

 

No caso de non ter certificado ou dni electrónico, pode solicitalo dende estes enlaces:

Solcitude de Certificado da FNMT

Solicitude Certificado CAMERFIRMA

Solicitude descarga DNI Electrónico