Concello de Redondela

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Redondela asinar un contrato en historia para os traballos de limpeza con dúas limpezas un ano en todas as estradas da cidade

O traballo incluirá escala e limpeza de todas as estradas municipais do 13 parroquias durante a primavera e outono meses con todas as tarefas necesarias para manter-los "en perfectas condicións". O obxectivo deste contrato é histórico é "que todas as estradas da parroquia e os seus bancos están en perfecto estado durante todo o ano", explica o alcalde Di Rivas. O contrato de dous anos de duración, número por un importe máximo de case un millón de euros, e pode ser prorrogado por dous anos máis, anualmente, ata un importe máximo de preto de dous millóns máis de catro anos. As empresas interesadas poden aplicar para o concurso ata o 4 de marzo. O servizo ás parroquias, completo con a contratación de 10 persoas desempregadas para o traballo de limpeza e mantemento a través do Plan +Provincia (Plan vello Consellos), o que contribúe á creación de emprego para os veciños, dentro das posibilidades da administración local. Este ano, o Concello de Redondela realiza un contrato de obras históricas para a limpeza de todos os municipal estradas de 13 parroquias. A empresa encargada do servizo debe realizar todos os esforzos para manter as estradas e camiños libre de herbas daniñas e "en perfectas condicións". As obras tamén vai cumprir a normativa que regula a prevención e defensa contra os incendios forestais.

Por primeira vez, o traballo de limpeza e limpeza será feito dúas veces ao ano en todas as vías públicas de Redondela, cunha primeira fase, entre os meses de abril e xuño, aproximadamente, e nunha segunda fase, entre setembro e novembro. "O obxectivo deste histórico contrato é de que todas as estradas da parroquia e os seus bancos están en perfecto estado durante todo o ano", explica o alcalde Di Rivas. É un "compromiso firme" do alcalde local, "para a mellora da calidade de vida nas parroquias" con un servizo de limpeza que foi ampliado e mellorado nos últimos anos.

O contrato de dous anos de duración, número por un importe máximo de 989.268 euros. O contrato podería ser prorrogado por dous anos máis, anualmente, ata un importe máximo de 1.978.536 euros durante catro anos. As empresas interesadas en aplicar a esta convocatoria a concurso público teñen ata o 4 de marzo.

Os postos de traballo que vai ser a empresa gañadora será a necesaria para deixar as estradas e as súas marxes, en bo estado, raspado e limpeza. Cepillo e limpeza incluirá herbas daniñas, herbas e arbustos en tanto estradas, como beirarrúas e calzadas, que deben ser deixados no seu estado orixinal. Ela ha eliminar todo o lixo acumulado nos freos e gabias para permitir unha boa drenaxe de auga e el vai limpar os tubos ou sistemas de drenaxe obstruídas por vexetación ou outros detritos. Isto vai evitar atascos e facilitar a evacuación de auga de choiva. Eliminar detritos, tales como bolsas de plástico, papel, latas ou botellas que foron atopados durante os traballos de limpeza.

Este novo contrato inclúe a recollida e transporte de todo o material a partir do desmontar e desmonte, así como a súa clasificación, xestión e tratamento de acordo coa lexislación ambiental. O cumprimento destas normas tamén significa que a empresa non vai ser capaz de realizar calquera tratamento con produtos fitosanitarios. No caso de especies invasoras, a empresa debe cumprir a erradicación plan establecido pola administración.

Contratación de 10 desempregados

Ademais para a contratación dunha empresa, a Cidade "non só manter, senón ampliar a contratación de persoas desempregadas para o traballo de limpeza e mantemento". Rivas explica que aumenta a 10 o número de traballadores que pode ter Redondela a través do Plan +Provincia (antes do Plan Provincial) "para os servizos que incidir sobre a limpeza das parroquias". Deste xeito, a administración local tamén contribúe ao emprego veciños en paro.

Compartir