Concello de Redondela

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Economía

A área de Economía do Concello de Redondela encárgase de controlar e administrar os recursos económicos necesarios para que a empresa poida realizar as accións previstas e con garantías necesarias.

Contacta

– O delegado do Estado, David Regades, e a alcaldesa, Digna Rivas, asinan o convenio para a rehabilitación da Casa de Don Pancho que acollerá este novo espazo de emprendemento en Redondela. As obras comezarán en 2025 e o edificio entrará en uso en dous anos.
– A alcaldesa Digna Rivas sinalou que «hoxe cumprimos unha demanda histórica como é a de facilitar o maior e mellor servizo aos emprendedores que requiren a colaboración das administracións para a posta en marcha de proxectos empresariais».

– O futuro Viveiro de Empresas de Redondela está en marcha. O delegado do Estado na Zona Franca, David Regades, e a alcaldesa, Digna Rivas, asinaron este mediodía no Multiusos da Xunqueira o convenio que suporá a rehabilitación da icónica Casa de Don Pancho, na Praza dá Petanca, para convertela neste novo espazo de emprendemento que chega da man do Consorcio á cuarta cidade da provincia. «É a primeira actuación da Zona Franca en Redondela, a primeira de moitas», dixo David Regades, dado o dinamismo económico e social da vila. No acto de presentación no Multiusos da Xunqueira ao que asistiron, entre outros, o presidente da CEP, Jorge Cebreiros, a presidenta do Círculo de Empresarios, María Borras, ou o presidente da Asociación de Empresarios de Redondela, Enrique Lago, David Regades destacou que «hoxe é un día moi importante para Redondela, que poderá dispor dun espazo dinamizador para o municipio e a súa área de influencia, que impulse o emprendemento, fortaleza o tecido empresarial e axude a xerar emprego, pero tamén o é para a Zona Franca que se dedica ao fomento da economía e ao apoio e nacemento de novas actividades empresariais». O delegado do Consorcio lembrou, neste sentido, «que as iniciativas que lanzamos non terían sentido sen a implicación e a participación das empresas».

Pola súa banda, a alcaldesa Digna Rivas sinalou que «hoxe cumprimos unha demanda histórica como é a de facilitar o maior e mellor servizo aos emprendedores que requiren a colaboración das administracións para a posta en marcha de proxectos empresariais. O viveiro é de iniciativa e promoción municipal, foi unha demanda das organizacións empresariais de Redondela e estou encantada de poder cumprir este compromiso, polo que agradecemos á Zona Franca toda a colaboración e axuda que nos vai a prestar para que sexa pronto unha realidade». O inmoble que acollerá este espazo de emprendemento será obxecto dunha importante restauración e rehabilitación. Será a Zona Franca a encargada de redactar o proxecto que atenderá os estándares de calidade, sostenibilidade e eficiencia enerxética. Os próximos pasos, unha vez asinado o convenio será licitar a redacción do proxecto que, unha vez aprobado, dará paso á solicitude da licenza para despois iniciar a execución das obras e adecuación do inmoble. Como lembrou o delegado do Estado, o proxecto xa está incluído nos orzamentos xerais de 2025, estímase que as obras poidan comezar o próximo ano e nun prazo máximo de dous anos estará en pleno funcionamento. Tras a apertura, o Consorcio colaborará co Concello na dinamización das instalacións, presentará os proxectos do Viveiro aos seus programas de aceleración e manterá esta incubadora como pertencente á súa rede de emprendemento. Pola súa banda, o Concello asumirá a xestión do Viveiro, os criterios de acceso para a selección dos proxectos nos que priorizará as propostas máis innovadoras e as que máis postos de traballo poidan crear, o regulamento de funcionamento ou as tarifas. Encargarase tamén do mantemento do edificio, horarios, servizos ou ingresos, así como do persoal, que dependerá directamente do Concello. A Zona Franca tamén disporá dun espazo de atención para o seu persoal na atención aos emprendedores, e colaborará na selección das persoas usuarias.

 

As diferentes áreas do goberno local de Redondela reparten un total de 741.000 euros en subvencións a diferentes asociacións, colectivos, entidades sociais. A alcaldesa, Digna Rivas, sinala que é un compromiso do seu goberno “apoiar a importante labor que están a realizar as diferentes asociacións e entidades en beneficio da veciñanza redondelá en ámbitos como o social, o cultural ou o deportivo”. As subvencións inclúen tamén achegas do departamento de Servizos Sociais para familias en situación de vulnerabilidade, “unha labor que se está a facer desde o Concello malia non ser competencia municipal”.

A partida máis importante é a das subvencións nominativas, que este ano se incrementou dos 248.000 ata os 319.500 euros para un total de 21 asociacións e colectivos. Na relación de entidades beneficiarias hai tres novas, que son a Asociación Cultural e Deportiva de Rande pola celebración da Batalla de Rande (22.000 euros), a Fundación Érguete (10.500 euros) e o CCD Cesantes pola organización da Bandeira Feminina Cesantes (9.000 euros) . Outros nove colectivos incrementan a subvención recibida con respecto ao ao pasado. É o caso da Asociación Española Contra o Cancro (que pasa de 4.000 a 6.000 euros), a Asociación Lenda (que ve incrementada a subvención dos 15.000 aos 20.000 euros), Asociación Andaina (pasa de 18.000 a 20.000 euros), AFAGA Alhzeimer (aumenta de 15.000 a 18.000 euros), Millo Verde (incrementa a axuda de 18.000 a 20.000 euros), ACS Chapela Escola de Música (pasa de 36.000 a 39.000 euros), a Asociación Xente Titiriteira (aumenta a subvención de 56.000 a 59.000 euros), a Confraría de Pescadores San Xoán (pasa de 5.000 a 10.000 euros) e a Asociación de Empresarios de Redondela (pasa dos 10.000 aos 15.000 euros). Para o presente ano outras nove asociacións manteñen a mesma cantidade de subvención que no exercicio anterior: Cáritas (20.000 euros), Fundación Santa Cruz (3.000 euros), Solidariedade Galega co Pobo Saharauí (4.000 euros), ONG Da Man (2.500 euros), Fundación Amigos de Galicia (6.000 euros), CCD Cesantes Bandeira Redondela (12.000 euros), CCD Cesantes Bandeira de Bateis (2.500 euros) CR Chapela Bandeira Feminina Chapela (9.000 euros) e CR Chapela Bandeira Masculina Chapela (12.000 euros).

As subvencións da concellería de Deportes suman un total de 200.000 euros para o presente exercicio, unha cantidade da que se benefician un total de 25 clubs do municipio de máis de 10 disciplinas deportivas diferentes. Estas axudas teñen como obxectivo “fomentar a realización de actividades deportivas no municipio e facilitar a participación da veciñanza en competicións oficiais das diferentes modalidades existentes”.

Desde a concellería de Participación Cidadá subvenciónanse con 64.000 euros aos centros culturais parroquiais, cunha partida de 39.000 euros para os seus gastos correntes e outra de 25.000 euros para a realización de actividades. O departamento de Servizos Sociais destina un montante de 40.000 euros para a subvención do comedor escolar ás familias que cumpren os requisitos, e outros 10.000 euros para actividades que realicen asociacións e colectivos. Por outra banda o departamento de Igualdade subvenciona con 14.000 euros actividades para a promoción da muller e da igualdade.

Por outra parte, a concellería de Infraestruturas e Sostibilidade achega subvencións ás Comunidades de Augas das parroquias do municipio por un importe total de 30.000 euros. A concellería de Ensino subvenciona con 30.000 euros ás ANPAS dos centros de ensino público para a xestión dos comedores escolares e outras actividades, unha cantidade á que hai que sumar outros 8.500 euros de subvencións ás familias para libros e material escolar. Desde a concellería de Cultura o importe das subvencións para este ano a asociacións e colectivos ascende a 25.000 euros.

Actualmente está aberto o prazo para solicitar as subvencións para actividades de promoción da muller e a igualdade, e ao longo deste mes de outubro abriranse outras convocatorias que serán publicadas na páxina web do Concello de Redondela.

80.000 euros para Axudas de Emerxencia Social

Ademais das diferentes subvencións que se convocan desde o Concello, o orzamento municipal conta tamén dunha partida de 80.000 para axudas de emerxencia social. Neste caso non existe un prazo concreto, senón que estas axudas poden solicitarse ao longo de todo o ano a través do departamento de Servizos Sociais do Concello. A alcaldesa, Digna Rivas, explica que estas axudas económicas están destinadas “a sufragar gastos de persoas ou familias en posible situación de exclusión social para actuar de maneira rápida cando concorran factores de risco”.

El Ayuntamiento de Redondela anuncia el cierre de las gallinas de pádel, por el inicio de las obras de renovación, a partir del lunes 22 de mayo hasta el sábado 27 de mayo. A través de la Concejalía de Deportes que dirige Nacho González, se anuncia el inicio de las obras de renovación de las 4 pistas de pádel localizadas en las instalaciones deportivas de A Estrada Campo de Fútbol a partir de 22 de mayo y hasta el 28 del mismo mes. Este proyecto entra dentro de la Línea 1 d Plan Ayuntamientos 2023 de la Diputación de Pontevedra y con los presupuestos aprobados la licitación fue adjudicada a la empresa Baygarpor por un importe de 36.179 euros.

En cuanto a las pistas de tenis, el presupuesto está también aprobado por la Diputación de Pontevedra por un importe de 42.271 euros, por lo que ya está en trámite el proceso de contratación. En total en las dos actuaciones diferenciadas en las pistas de pádel y en las de tenis se invertirán 80.000 euros.

Según la alcaldesa, Digna Rivas, “esta es una zona deportiva y de ocio muy importante para la Villa que lleva casi 10 años sin una mejora, o renovación de las pistas desgastadas por el uso y el paso del tiempo. Es una prioridad de este gobierno ofrecer una experiencia óptima de ocio y deporte tanto para aquel vecindario interesado en el uso amateur cómo para nuestros deportistas profesionales”.

Se trata de cuatro pista de pádel, las cuales están definidas principalmente por las superficies sobre las que se desarrolla el juego. En este caso actualmente existe una moqueta de césped sintético que se pertende renovar, para lo cual será necesaria su retirada, que se llevará a cabo mediante medios manuales. Por último, sobre el pavimento existente, se extenderá el césped sintético. El pavimento elegido corresponde a césped sintético homologado por la Federación Española de Pádel, tanto para uso amateur como para uso profesional.

“Este gobierno cumple con las necesidades de los usuarios y usuarias de las pistas de pádel, una de las zonas más utilizadas del municipio. El mantenimiento de nuestras instalaciones deportivas son una prioridad”, concluye Rivas.

PISTAS DE TENIS

Ayuntamiento de Redondela podrá anunciar en breves el inicio de esta actuación que consisten en la pavimentaciones de las 3 pistas de tenis y en la limpieza de las mismas, lijado de la superficie existente por medios mecánicos y a continuación la aplicación de un sistema mediante capas de resinas acrílicas del tipo sistema tennislife.

De interese...

ORZAMENTOS

INVENTARIOS VEHÍCULOS

INGRESOS E GASTOS POR HABITANTE

Compartir