Economía
A área de Economía do Concello de Redondela encárgase de controlar e administrar os recursos económicos necesarios para que a empresa poida realizar as accións previstas e con garantías necesarias.
Contacta
- 986 400 300
- info@redondela.gal
- Rúa Alfonso XII, 2, 36800 Redondela, Pontevedra
- Laborais de 9:00 a 14:00 horas
- Novas
– O Concello de Redondela acolleu este mediodía a sinatura do convenio coa Confraría de Pescadores San Xoán que supón unha achega económica para o pósito de 10.000 euros, o que equivale a duplicar a subvención do ano pasado, que fora de 5.000 euros. Estes fondos servirán para a compra de semente e repoboar os bancos marisqueiros nos que faena tanto o marisqueo a pé como a flote.
– A alcaldesa, Digna Rivas, puxo de manifesto a importancia de apoiar desde o Concello a este colectivo, “que desenvolve unha labor económica fundamental na ría cun traballo artesanal e sostible do que viven ducias de familias o noso municipio”. A confraría conta con 215 socios, dos que a agrupación de mariscadoras a pé suma 80 persoas.
O Concello de Redondela acolleu onte o acto de sinatura do convenio coa Confraría de Pescadores San Xoán. O acordo asinárono a alcaldesa, Digna Rivas, e a Patroa Maior do pósito Nisi Otero. No acto participaron tamén o concelleiro de Emprego, Antonio Cabaleiro, o secretario da confraría Anxo Bérgomi Táboas, e os vicepresidentes Francisco Javier Pereira e Ana Belén Sotelino, quen tamén preside a agrupación de mariscadoras. A través deste convenio o Concello de Redondela achega á Confraría unha subvención de 10.000 euros, o que supón duplicar a cantidade do ano pasado, que ascendía a 5.000 euros. Estes fondos servirán para a compra de semente de bivalvos, neste caso ameixa xapónica, para repoboar os bancos marisqueiros nos que faena tanto o marisqueo a pé como a flote. Actualmente a confraría conta con 215 socios, dos que a agrupación de mariscadoras a pé suma 80 persoas. A alcaldesa puxo de manifesto a importancia de apoiar desde o Concello a este colectivo, “que desenvolve unha labor económica fundamental na ría cun traballo artesanal e sostible do que viven ducias de familias o noso municipio”.
Son en total 21 colectivos e asociacións os que reciben este ano un total de 319.500 euros en concepto de subvencións nominativas, 71.500 euros máis que o ano pasado. Entre as entidades beneficiarias hai tres novas: a Asociación Cultural e Deportiva de Rande pola celebración da Batalla de Rande (22.000 euros), a Fundación Érguete (10.500 euros) e o CCD Cesantes pola Bandeira Feminina Cesantes (9.000 euros) . Outros oito colectivos ademais da Confraría incrementan a subvención con respecto ao ao pasado. Son a Asociación Española Contra o Cancro (que pasa de 4.000 a 6.000 euros), Lenda (de 15.000 a 20.000 euros), Andaina (pasa de 18.000 a 20.000 euros), AFAGA Alhzeimer (de 15.000 a 18.000 euros), Millo Verde (de 18.000 a 20.000 euros), ACS Chapela Escola de Música (de 36.000 a 39.000 euros), Xente Titiriteira (de 56.000 a 59.000 euros)e a Asociación de Empresarios (pasa dos 10.000 aos 15.000 euros). Nove asociacións manteñen a mesma cantidade que no exercicio anterior: Cáritas (20.000 euros), Fundación Santa Cruz (3.000 euros), Solidariedade Galega co Pobo Saharauí (4.000 euros), ONG Da Man (2.500 euros), Fundación Amigos de Galicia (6.000 euros), CCD Cesantes Bandeira Redondela (12.000 euros), CCD Cesantes Bandeira de Bateis (2.500 euros), CR Chapela Bandeira Feminina Chapela (9.000 euros) e CR Chapela Bandeira Masculina Chapela (12.000 euros).
A alcaldesa, Digna Rivas, sinala que é un compromiso do seu goberno “apoiar a labor que están a realizar as diferentes asociacións e entidades en beneficio da veciñanza redondelá no ámbitos social, económico, cultural ou deportivo”.
Antonio Cabaleiro e a profesora Ana Brianes nun dos obradoiros cos praceiros e praceiras
– O Concello de Redondela puxo en marcha unha serie de accións para mellorar a Praza de Abastos. As iniciativas inclúen programas de formación para os comerciantes e un exhaustivo diagnóstico das instalacións que permitirá identificar áreas de mellora e adecuar o edificio aos estándares de excelencia e calidade.
– As accións postas en marcha teñen como obxectivo incrementar a competitividade da praza e o crecemento dos seus comerciantes, que contan co respaldo dunha formación continua. Desta maneira o mercado de Redondela prepárase “para consolidarse como un punto de referencia para quen valora a tradición, a proximidade e o trato personalizado nas súas compras”, sinala o concelleiro Antonio Cabaleiro.
O Concello de Redondela puxo en marcha unha serie de accións destinadas a mellorar a Praza de Abastos. Estas iniciativas inclúen programas de formación para os comerciantes e un exhaustivo diagnóstico das instalacións, realizado por unha empresa especializada, que permitirá identificar áreas de mellora e adecuar o edificio aos estándares de excelencia e calidade. Este proxecto representa un paso crave no compromiso municipal por ofrecer un mercado moderno e adaptado ás necesidades da comunidade. O concelleiro de Economía e Emprego, Antonio Cabaleiro, explica que xa se puxeron en marcha diferentes iniciativas “para identificar novas áreas de mellora e estratexias que optimicen os usos do mercado” de cara a obter o selo de Mercado Excelente.
Unha das accións que se puxo en marcha é o “mentoring comercial” con expertos que orientan e guían aos praceiros para mellorar no seu eido profesional. Ademais de titorías para coñecer as necesidades de cada vendedor e vendedora, celébranse catro obradoiros. Son o de “Aumento da rendibilidade do punto de venda” para atraer máis clientes, mellorar a presentación dos produtos e maximizar as vendas. O segundo denomínase “Técnicas de visual merchandising” para axudar aos praceiros a destacar os seus produtos e atraer a atención dos clientes, a iluminación e a creación de escaparates atractivos. Outro taller será o de “Colocación do produto” para organizar os seus produtos de forma atractiva e por último o obradoiro de “Atención á clientela”, con técnicas de comunicación, a importancia do trato amable e como xestionar queixas ou reclamacións.
Tamén se realizará un estudo de diagnose de situación de usos do mercado, “cunha análise do impacto económico e potencial da praza de abastos na súa contorna”, explica Cabaleiro. Farase unha recollida de percepcións e opinións sobre o mercado por parte dos praceiros e usuarios. Finalmente realizarase unha análise e proposta de actuacións necesarias para obter o selo de Mercado Excelente.
Todo este proceso pretende incrementar a competitividade da praza, impulsando a transformación das súas instalacións e o crecemento dos seus comerciantes, que contan co respaldo dunha formación continua e unha contorna de apoio. Desta maneira, a Praza de Abastos de Redondela prepárase “para consolidarse como un punto de referencia para quen valora a tradición, a proximidade e o trato personalizado nas súas compras”, sinala Cabaleiro.
Estas actuacións contan cun investimento de máis de 22.600 euros, dos que un 80% (18.159 euros) están subvencionados pola Consellería de Emprego, Comercio e Emigración e o 20% restante polo propio Concello
– O delegado do Estado, David Regades, e a alcaldesa, Digna Rivas, asinan o convenio para a rehabilitación da Casa de Don Pancho que acollerá este novo espazo de emprendemento en Redondela. As obras comezarán en 2025 e o edificio entrará en uso en dous anos.
– A alcaldesa Digna Rivas sinalou que «hoxe cumprimos unha demanda histórica como é a de facilitar o maior e mellor servizo aos emprendedores que requiren a colaboración das administracións para a posta en marcha de proxectos empresariais».
– O futuro Viveiro de Empresas de Redondela está en marcha. O delegado do Estado na Zona Franca, David Regades, e a alcaldesa, Digna Rivas, asinaron este mediodía no Multiusos da Xunqueira o convenio que suporá a rehabilitación da icónica Casa de Don Pancho, na Praza dá Petanca, para convertela neste novo espazo de emprendemento que chega da man do Consorcio á cuarta cidade da provincia. «É a primeira actuación da Zona Franca en Redondela, a primeira de moitas», dixo David Regades, dado o dinamismo económico e social da vila. No acto de presentación no Multiusos da Xunqueira ao que asistiron, entre outros, o presidente da CEP, Jorge Cebreiros, a presidenta do Círculo de Empresarios, María Borras, ou o presidente da Asociación de Empresarios de Redondela, Enrique Lago, David Regades destacou que «hoxe é un día moi importante para Redondela, que poderá dispor dun espazo dinamizador para o municipio e a súa área de influencia, que impulse o emprendemento, fortaleza o tecido empresarial e axude a xerar emprego, pero tamén o é para a Zona Franca que se dedica ao fomento da economía e ao apoio e nacemento de novas actividades empresariais». O delegado do Consorcio lembrou, neste sentido, «que as iniciativas que lanzamos non terían sentido sen a implicación e a participación das empresas».
Pola súa banda, a alcaldesa Digna Rivas sinalou que «hoxe cumprimos unha demanda histórica como é a de facilitar o maior e mellor servizo aos emprendedores que requiren a colaboración das administracións para a posta en marcha de proxectos empresariais. O viveiro é de iniciativa e promoción municipal, foi unha demanda das organizacións empresariais de Redondela e estou encantada de poder cumprir este compromiso, polo que agradecemos á Zona Franca toda a colaboración e axuda que nos vai a prestar para que sexa pronto unha realidade». O inmoble que acollerá este espazo de emprendemento será obxecto dunha importante restauración e rehabilitación. Será a Zona Franca a encargada de redactar o proxecto que atenderá os estándares de calidade, sostenibilidade e eficiencia enerxética. Os próximos pasos, unha vez asinado o convenio será licitar a redacción do proxecto que, unha vez aprobado, dará paso á solicitude da licenza para despois iniciar a execución das obras e adecuación do inmoble. Como lembrou o delegado do Estado, o proxecto xa está incluído nos orzamentos xerais de 2025, estímase que as obras poidan comezar o próximo ano e nun prazo máximo de dous anos estará en pleno funcionamento. Tras a apertura, o Consorcio colaborará co Concello na dinamización das instalacións, presentará os proxectos do Viveiro aos seus programas de aceleración e manterá esta incubadora como pertencente á súa rede de emprendemento. Pola súa banda, o Concello asumirá a xestión do Viveiro, os criterios de acceso para a selección dos proxectos nos que priorizará as propostas máis innovadoras e as que máis postos de traballo poidan crear, o regulamento de funcionamento ou as tarifas. Encargarase tamén do mantemento do edificio, horarios, servizos ou ingresos, así como do persoal, que dependerá directamente do Concello. A Zona Franca tamén disporá dun espazo de atención para o seu persoal na atención aos emprendedores, e colaborará na selección das persoas usuarias.