En el mes de junio disfrutaremos en Redondela de la primera exposición organizada y coordinada por Axentes do Cambio, el Grupo de Participación Infantil y Juvenil del Ayuntamiento de Redondela.
A exposición xurde dun movemento do grupo como resposta ao inicio da invasión de Rusia a Ucraína. Antía Ferrín, de 13 anos, foi a persoa que fixo a proposta de mobilizar á poboación en contra das guerras, denunciando as consecuencias das mesmas, e a súa idea tivo gran acollida polo resto de mozas e mozos do grupo.
ara coñecer en profundidade esta temática, primeiro fixeron un traballo de indagación: buscaron información en Internet, consultaron libros e preguntaron aos familiares e xente coñecida que lles contasen de primeira man como lembraban ou que sabían sobre como vivira a poboación a Guerra Civil Española.
Despois organizaron un grupo de discusión onde puxeron en común as súas ideas. Tamén adicaron unha sesión ao visionado da película “La tumba de las luciérnagas” de Isao Takahata.
Con toda la información recabada, decidieron que la mejor manera de sensibilizar al resto de la comunidad era a través del arte. Para eso trabajaron juntos para elaborar carteles y dibujos, realización a la que invitaron a todos los centros educativos de Redondela, y a la que se sumaron algunos de ellos.
El resultado es la exposición que podrá verse en el Multiusos de la Xunqueira a partir del viernes 3, y durante todo el mes de junio. Bajo el título “Vidas perdidas” encontraremos todos estos dibujos y reflexiones, fruto de la preocupación de nuestros niños, niñas y adolescentes por la evolución de este conflicto europeo, pero también por la vulnerabilidad con la que la población civil, especialmente niños y niñas, está expuesta ante las acciones bélicas.
Á exposición súmanse tamén as Bibliotecas Municipais: Valle-Inclán de Redondela e Xela Arias de Chapela, con senllos centros de interese nos que destacarán algúns dos fondos da súa colección, libros e películas, nos que se denuncian as guerras e o dano irreversible que producen